Friday 20 August 2010

PEKELILING SEMASA DAN PERINGATAN BERKAITAN PROGRAM PERKONGSIAN BIJAK CEMERLANG (PBC)

UNTUK MAKLUMAN :- SEMUA STAF ZON, PRESIDEN KELAB ZON, DAN PENGARAH JATI SETIA.

Atas arahan daripada pihak HQ HPA, beberapa perkara harus diambil kira semasa menganjurkan Program Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC).

1. Sila buat surat permohonan sebelum membuat program PBC, surat diserahkan kepada pihak pentadbiran beserta dengan snarai nama peserta dua minggu sebelum PBC berlangsung.

2. Wajib di hadiri oleh peserta berdaftar sahaja dan proksi adalah tidak dibenarkan sama sekali.

3. Setiap program PBC yang dianjurkan wajib dihadiri  oleh sekurang-kurangnya seorang PJS dan seorang PJ yang berkelayakan bagi kapasiti peserta 20 orang dan PJS mesti tinggal bersama sepanjang tempoh program PBC berlangsung (2 hari 1 malam).

4. Pihak syarikat tidak akan mengiktiraf program PBC yang tidak mematuhi arahan yang telah dinyatakan di atas. program yang tidak mematuhi syarat-syarat yang ditetapkan dianggap tidak sah dan secara automatik terbatal bagi kelayakan kenaikan pangkat PLX bagi setiap peserta yang mengikuti program tersebut.

5. Setiap program PBC akan dipantau oleh Unit Latihan dan Program Pentadbiran Zon Borneo.

6. Kit PBC yang diambil hendaklah dibuat pembayaran berdasarkan jumlah yang diambil dan di "Bank-in" ke akaun HQ dan resit /salinannya di fax kepada pihak pengurusan pentadbiran setelah pembayaran dibuat.


HARAP MAKLUM

0 comments:

Post a Comment